piątek, 30 stycznia 2015

SPRING?

U mnie w końcu nadeszła zima, spadł śnieg. Ale dzisiaj o wiośnie!
Oto propozycje wygodnych i modnych butów wiosennych:






Klasyczne, uniwersalne, białe lub czarne trampki "converse". Pasują praktycznie do każdej stylizacji. 
Jak na trampki są dosyć wytrzymałe i bardzo wygodne ;).
Osobiście jestem zwolenniczką białych, mimo tego, że szybciej się brudzą. 














Druga propozycja to ciekawy model 'Adidas ZX Flux'. W takich butach na pewno
będziecie wyróżniać się z tłumu. :) 
















Tenisówki 'Vans', tak samo jak convers'y bardzo uniwersalne.
Można nosić zarówno do spódniczki jak i do jeansów.
Wadą w nich jest to, że niestety bardzo szybko się niszczą ;(.




















Mój faworyt- 'Nike air max thea'. Gdy kurier się z nimi u mnie zjawi,
  podzielę się z wami moją opinią na temat tych pięknych butów. :)















Ostatnia propozycja- Reebok Classic. Nazwa mówi sama za siebie. :)






Odwiedzajcie mnie częściej! Zachęcam również do obserwowania i komentowania :).
Obiecuję, że niedługo zorganizuję jakiś konkurs z fajnymi nagrodami. 

9 komentarzy:

  1. I love these sneakers!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Conversy i Adidasy najlepsze <3 Czekam na posta z Twoimi Air Max'ami :-)
    Chętnie bym Cie zaobserwowała, ale zdaje się, że nie masz na blogu modułu z obserwatorami :-(
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mi to napisałaś, już jest :)

      Usuń
  3. Moimi ulubionymi butami sa Converse i Nike Air Max! *,*

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie nadal nie ma śniegu.
    Fajne propozycje butów, ja jednak lubię Nike Roshe Run. :)
    Mój blog<---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam converse :)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Conversy- klasyk. Najlepsze i do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiam się nad Reebok Classic :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 2 pary Conversów i aż 7 ZXFluxów - uwielbiam! Co do Conversów to na wiosnę muszę kupić jeszcze kilka par w różnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń